Υπεραστικές – Αστικές Συγκοινωνίες

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ

  • Για όλα τα Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ το καύσιμο αποτελεί πολύ σημαντικό κέντρο κόστους. Τα περισσότερα ΚΤΕΛ έχουν ιδιόκτητο πρατήριο ή συνεργάζονται με ένα ή περισσότερα ιδιωτικά πρατήρια.
  • Ο έλεγχος των καυσίμων που ανεφοδιάζεται το πρατήριο καθώς και ο ανεφοδιασμός των λεωφορείων πραγματοποιείται από μόνιμους υπαλλήλους του ΚΤΕΛ χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου και μηχανογράφησης.
  • Όλοι ανεφοδιασμοί πρέπει να καταχωρούνται στη λογιστική της εταιρείας
  • Στατιστικά στοιχεία κατανάλωσης ανά όχημα δεν υπάρχουν ή απαιτείται συγκέντρωση στοιχείων από διαφορετικά συστήματα (τηλεματικής και λογιστικής) για τον υπολογισμό τους.

ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ

  • Σύστημα ελέγχου εισροών – εκροών που καλύπτει τις απαιτήσεις της Ελληνικής Νομοθεσίας
  • Αυτοματοποίηση ελέγχου ανεφοδιασμού πρατηρίου και οχημάτων
  • Αυτόματη καταχώρηση εγγραφών στο σύστημα μηχανογράφησης
  • Ενεργοποίηση συναγερμών υπερκατανάλωσης

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

  • Ακρίβεια 5‰ στις παραλαβές καυσίμου
  • Μείωση του προσωπικού που εργάζεται στο πρατήριο
  • Απόλυτος έλεγχος των διαρροών καυσίμου κατά τον ανεφοδιασμό
  • Μείωση κατά 95% του χρόνου καταχώρησης των ανεφοδιασμών στο πρόγραμμα μηχανογράφησης
  • Πρόληψη μηχανικών προβλημάτων με την ενεργοποίηση συναγερμών υπερκατανάλωσης
  • Κέρδος για τις εταιρείες τουλάχιστον 5% του ετήσιου κόστους καυσίμου