Υπεραστικές – Αστικές Συγκοινωνίες
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
- Για όλα τα Αστικά και Υπεραστικά ΚΤΕΛ το καύσιμο αποτελεί πολύ σημαντικό κέντρο κόστους. Τα περισσότερα ΚΤΕΛ έχουν ιδιόκτητο πρατήριο ή συνεργάζονται με ένα ή περισσότερα ιδιωτικά πρατήρια.
- Ο έλεγχος των καυσίμων που ανεφοδιάζεται το πρατήριο καθώς και ο ανεφοδιασμός των λεωφορείων πραγματοποιείται από μόνιμους υπαλλήλους του ΚΤΕΛ χωρίς εξειδικευμένα εργαλεία ελέγχου και μηχανογράφησης.
- Όλοι ανεφοδιασμοί πρέπει να καταχωρούνται στη λογιστική της εταιρείας
- Στατιστικά στοιχεία κατανάλωσης ανά όχημα δεν υπάρχουν ή απαιτείται συγκέντρωση στοιχείων από διαφορετικά συστήματα (τηλεματικής και λογιστικής) για τον υπολογισμό τους.
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
- Σύστημα ελέγχου εισροών – εκροών που καλύπτει τις απαιτήσεις της Ελληνικής Νομοθεσίας
- Αυτοματοποίηση ελέγχου ανεφοδιασμού πρατηρίου και οχημάτων
- Αυτόματη καταχώρηση εγγραφών στο σύστημα μηχανογράφησης
- Ενεργοποίηση συναγερμών υπερκατανάλωσης
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
- Ακρίβεια 5‰ στις παραλαβές καυσίμου
- Μείωση του προσωπικού που εργάζεται στο πρατήριο
- Απόλυτος έλεγχος των διαρροών καυσίμου κατά τον ανεφοδιασμό
- Μείωση κατά 95% του χρόνου καταχώρησης των ανεφοδιασμών στο πρόγραμμα μηχανογράφησης
- Πρόληψη μηχανικών προβλημάτων με την ενεργοποίηση συναγερμών υπερκατανάλωσης
- Κέρδος για τις εταιρείες τουλάχιστον 5% του ετήσιου κόστους καυσίμου