Μειώστε την σπατάλη σε εργατοώρες, αυξήστε την παραγωγικότητα του προσωπικού σας.
Σε πρατήρια όπου ο ανεφοδιασμός οχημάτων εξυπηρετείται από περισσότερους του ενός υπαλλήλους προκύπτει συχνά έλλειμα χρημάτων κατά το κλείσιμο του ταμείου.
Σε άλλες περιπτώσεις παρουσιάζεται ανάγκη ο υπεύθυνος του πρατηρίου να γνωρίζει ποιος υπάλληλος εξυπηρέτησε συγκεκριμένο ανεφοδιασμό.
Για την αντιμετώπιση των θεμάτων αυτών, η Logicom έχει αναπτύξει τη Διαχείριση Υπαλλήλων και την τήρηση «ηλεκτρονικού πορτοφολιού» υπαλλήλου.
Το σύστημα καταγράφει κάθε χρονική στιγμή ποιες συναλλαγές έχει εξυπηρετήσει κάθε υπάλληλος και πόσα χρήματα έχει εισπράξει.
Για κάθε μέλος του προσωπικού προσφέρεται η δυνατότητα κλεισίματος ατομικής βάρδιας και παράδοσης χρημάτων, ανεξάρτητα από τη συνολική βάρδια του πρατηρίου, ενώ παράλληλα δίνεται και η δυνατότητα αποτύπωσης της ατομικής παραγωγικότητας.